Τρίτη 29 Απριλίου 2008

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

Από ότι φαίνεται στην Σαλαμίνα δεν κυκλοφορούν στους δρόμους οι Δημοτικοί άρχοντες. Αν κυκλοφορούσαν θα έβλεπαν το χάος που επικρατεί στους δρόμους. Ο καθένας παρκάρει οπού τύχη κλείνοντας τους δρόμους με αποτέλεσμα να δημιουργείται έμφραγμα . Κατά κύριο λόγω στην παραλία και στη λεωφόρο Φανερωμένης από Ψαράδικα έως Μπόσκο. Αυτό οφείλεται στην αδιαφορία των αρχών και της αστυνομίας (θέλουν να εξυπηρετήσουν τα μαγαζιά) αλλά και στον ωχαδερφισμό των πολιτών (ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε…..κτλ) .
Επίσης σε όλους τους κάθετους δρόμους από Παλούκια έως Λύκειο των Λ.ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ / ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ / ΠΑΡΑΛΙΑ η κατάσταση είναι αφόρητη γιατί παρκάρουν Δεξιά και Αριστερά των δρόμων με αποτέλεσμα να μπορεί να περάσει μόνο ένα αμάξι . Εκεί γίνεται ο χαμός όταν μπλέκουν αυτοκίνητα που κινούνται αντίθετα γίνεται το μποτιλιάρισμα του αιώνα κανείς δεν κάνει πίσω με αποτέλεσμα εκνευρισμό στην καλύτερη περίπτωση (Δες τε τους δρόμους γύρο από τον ΚΑΝΑΚΗ κεντρικό
Τελικά πρέπει κάτι να γίνει για όλο αυτό το χάος που στο κάτω κάτω φταίμε και εμείς οι πολίτες με την αδιαφορία μας. Εμείς πάντως προτείνουμε να μονοδρομηθούν όλοι οι κάθετοι δρόμοι στις Λεωφόρους από Παλούκια έως Λύκειο ώστε να αποφεύγεται με αυτόν τον τρόπο το πρόβλημα. Τώρα για τα μαγαζιά (ΠΑΡΑΛΙΑ Λ.ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ) ας πάρει τις αποφάσεις του ο Δήμαρχος.

4 σχόλια:

fantasma είπε...

Οταν μπορουσαν καποιοι (που εβλεπαν μπροστα)να εφαρμοσουν μετρα δεν τους αφησαν. Πανε αυτοι, ειναι ιστορια πλεον. Μερικες δεκαετιες τωρα εχουμε αρχες που ευκολα μεγαλοποιουν τα οποιαδηποτε προβληματα στο ονομα της ψηφοθηριας. Και ναι, εχουν δικιο στην επιλογη τους και στους στοχους τους.Οταν σκοπος των κεντρων αποφασεων του νησιου μετα τις εκλογες ειναι η επανεκλογη τους. Αρα, επειδη και αυτοι οδηγουν στους ιδιους δρομους,μας βλεπουν σαν ψηφους.Μπραβο τους και ευγε μας.Μονοδρομησεις ΙΣΩΣ να ειναι λυση αλλα επειδη αλλοι δημοι το εχουν εφαρμοσει πιο νωρις δεν εχει αξιοπιστα αποτελεσματα γιατι η παιδεια στο τιμονι πανελλαδικα ειναι ενα απο τα ατου μας σαν κρατος.Δεν πειραζει ομως τελειωνει το εργο πνοης του ηλεκτροφωτισμου της παραλιας και μαλιστα πρεπει να επιβραβευτει η σκεψη του μεταλλικου κορμου.Αυτα αν γινει ατυχημα στραβωνουν,δεν σπανε σαν τα τσιμεντενια.Το αποτελεσμα για τον οδηγο το ιδιο βεβαια.Καμια προνοια για τον ατυχο οδηγο και μαλιστα σε πραγματα που μπορουν να γινουν.Ευαισθησια στο μαξιμουμ στα πεζοδρομια για τα ατομα με ειδικες αναγκες και οχι μονο για αυτους.Σκεφτονται οι ευφυεις οτι δεν εχουμε πολλους με αναπηρικα καροτσακια,οποτε αστο για τον διαδοχο της δημαρχιας. Κανενας πτυχιουχος ανωτατης δημοτικος συμβουλος δεν σκεφτεται να πει οτι στην ιδια κατηγορια ειναι και μια μητερα με καροτσι ή μια γιαγια με τροχηλατο καλαθι.Ετσι προτιμουν να αφηνουν ενα καροτσακι με μωρο περισσοτερα δευτερολεπτα στο δρομο απο το ανεβει αμεσως στο πεζοδρομιο(αν τα καταφερει με τα υπεροχης ομορφιας μεταλλικα καγκελα.Ηθελα να γραψω για αλλα 15 πραγματα σαν αυτα αλλα τα πηρα στο κρανιο.Θα τα γραψω οταν αυτο το νησι αλλαξει αιωνα.Δεν φταιει αυτος ο δημαρχος ,ουτε ο προηγουμενος,ουτε ο προηγουμενος απο αυτον ,αλλα ολοι τους.

Salamina-Bloggers είπε...

Θα θέλαμε και εμείς να σχολιάσουμε το πολύ καλό θέμα που έχει αναρτηθει στο blog σας, και ερωτούμε τους υπεύθυνους:
Με ποια μελέτη κλείνουν το διάζωμα στη Λ. Σαλαμίνος ποιος συγκοινωνιολόγος μελέτησε τις επιπτώσεις που φέρνει το κλείσιμο του διαζώματος σε αυτό το σημείο και σε άλλα ???
Εάν δεν υπάρχει μελέτη ποιος αποφασίζει να παίζει με τη ζωή των οδηγών και μοτοσικλετιστών που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το πέρασμα , και ποιος τους έκανε αυτούς ειδικούς σε αυτά τα θέματα .
salamispress.blogspot.com

fantasma είπε...

Χα χα ξερω και εγω ενα με τον Τοτο. Κοιταξε, το ταμειο ειναι μειον,οποτε ουτοπικες σκεψεις περι συγκοινωνιολογου απαγορευονται. Το μεγιστο θεμα εδω ειναι ενα.Η τροχαια ρωτηθηκε? Η τροχαια συναινεσαι? Ειναι συνυπευθυνη?

Mitsos είπε...

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία μιας πόλης, είτε εκτελείς μια μελέτη ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ το τι ανάγκες θα πρέπει να καλυφθούν 50 χρόνια μετά (οπότε αυτό το "τρένο" έχει ήδη περάσει), είτε (στην προκειμένη περίπτωση) παίρνεις κάποιες αποφάσεις γνωρίζοντας ότι ΔΕΝ είναι δυνατόν να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι. Σε αυτή την περίπτωση προσπαθείς να "μοιράσεις" τις συνέπειες στους "θιγόμενους"
αλλά χρειάζεται αντικειμενικά επαγγελματική μελέτη και να έχεις πάντα στο νου ότι θα υπάρξουν αντιρρήσεις οι οποίες όμως, ακριβώς επειδή αποσκοπούν στο προσωπικό συμφέρον και όχι στο γενικότερο καλό, δεν θα πρέπει να αποτελέσουν αφορμή για τη μη υλοποίηση της λύσης. Πάντως στους δρόμους βασανιζόμαστε κυρίως επειδή δεν ξοδεύουμε δευτερόλεπτο από το χρόνο μας για να σκεφθούμε τον συνάνθρωπό μας και τρανταχτή απόδειξη επ' αυτού αποτελεί η χρήση του φλας: παρακολουθείστε για λίγα λεπτά την κίνηση και θα διαπιστώσετε ότι ίσως το 10 με 20% των οδηγών χρησιμοποιεί το φλας και αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη ότι απλά ... δεν μας καίγεται καρφάκι για τίποτα! Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η πλήρη αδιαφορία μας για τους γύρω μας σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη κυκλοφοριακής υποδομής δημιουργεί τις εκρηκτικές καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά.